Alla inlägg den 3 december 2009

Av Linus Björkman - 3 december 2009 16:37

Ni missar väl för gudsskull inte Anna Ankas julkalender på aftonbladet.se ?????


  


LÄNGE LEVE ANNA ANKA!

Av Linus Björkman - 3 december 2009 16:27

Nu är den här, det som alla dumma svenskar väntar på... VINTERN! (eller som jag brukar säga istiden). Nu spelar det ingen roll hur mycket jävla kläder man tar på sig man håller ändå på att frysa ihjäl på morgonen. 


Idag gick jag upp 2 timmar för tidigt för att titta på våran underbara tv. Den är helt gigantiskt stor och har just nu 250 kanaler! Haha ska inte vara så många, men är det ändå. Det finns ju inget bättre än att titta på BBC och äta frukost. Kunde nästan tro, i en enda sekund att jag var någon annanstans i världen. Men så vaknade jag ur dvalan och det var fortfarande istid.


Idag skrev vi i min studiegrupp klart våran text om svensk utbildningshistoria. Känns så jäkla skönt varenda gång man bli klart med något. Nu ska vi bara presentera det imorgon för våran lärare (som jag by-the-way tror nyttjar illegala substanser, men det verkar som 80% av SU's lärare gör det)


Nu ska jag åka till centrum och shoppa julklappar till mummie och idahoe!


PUSS

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards