Direktlänk till inlägg 11 november 2009

Är det här tjockis avdelningen?

Av Linus Björkman - 11 november 2009 20:17

Återigen, svart vit film. Det är grått, trist och blött, jag börjar verkligen definiera mig mer och mer  med björnar,

hur skönt vore det inte att bara gå och sova i en trång håla hela vintern utan ett bekymmer i världen. Man får äta upp sig, inte bry sig om vad man stoppar i käften, och sen bara... sova (Hoppas alla jävla björnar har det varmt och skönt i sina hålor)


Idag har jag börjat mitt nya nyttiga liv.(?!?) Jag inledde dagen med en egen tillverkad smoothie, med ungefär en miljon sådana där små frön som finns på hallon, tog ca 40 min att få i sig det sura helvettet. (och ytterligare 30 min att pilla bort alla frön ur tänderna) Jensen hade vart ute med doggy på morgonen, men ändå satt han där och stirrade anklagande på mig vid klockan tio. Var bara att traska ut en stund.


Träffade Clea på eftermiddagen, vi gjorde hennes terapi läxor och sen satt vi och kom på 1001 saker man kan säga till sin psykolog för att se om hon tvångsomhändertar en. Saker i stil med;


  • Jag kan inte sova om det inte ligger ett hästhuvud i hallen
  • Jag tryckte upp tampongen i fel hål och vill inte ta ut den
  • Jag brukar fantisera om att bita av huvudet på min partner efter sex,
    och igår råkade jag bita av hakan på honom
  • Jag tänder på Tomas Di Leva
  • Jag äter hemorröjd salva
  • Jag har sexuella fantasier om sköldpaddor
  • Jag är kär i Anden i Aaladin

osv. Vi har sjuk och tråkig humor. Vi tog också upp ett mysterium, vad gör killar på tjejers toaletter när de sätter på kranen och är borta i 15 min? Skiter de eller rotar de i badrumsskåpet. Ett alternativ på lösning kan vara att fylla badrumsskåpet med diverse äckliga salvor (typ skabbsalva, eksemsalva, kondylomsalva, fotsvampssalva), ett positivt graviditetstest, konstiga sexleksaker ock liknande. Om killen drar fortare än kvickt så är det förmodligen så att han rotar i ditt badrumsskåp, annars se till att skaffa lukta-gott spray till badrummet.


Sist men inte minst, kan inte gamla, sura, bittra, gnälliga människor sluta klaga på precis ALLT, högt och ljudligt på bussen. Man får lust att slita av sig armen och kasta den på dem. Om det nu är fel på allt och alla, gå inte UT DÅ FÖR FAAN! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linus Björkman - 21 december 2009 09:43

Först och främst vill jag säga att jag tycker att det är jätte sorgligt att Brittany Murphy har gått bort!   Sen hoppas jag att alla såg premiären av Anna Anka och hennes vänner igår! Fantastiskt program, igår fick Anna besök av en annan fantas...

Av Linus Björkman - 20 december 2009 19:06

Jaha då var det snö faaan igen, och inte lite!! Min studiekamrat kom inte ens ifrån sin lilla ö. Tre dagar var hon fast stackaren! Vi håller på att skriva en rapport i min grupp, vi sitter hela tiden och jobbar med den. Jag känner mig helt färdig...

Av Linus Björkman - 9 december 2009 09:03

www.filmtipset.se    mycket underhållande sida, för att se mina film tips, gå in på sidan mitt användarnamn är linusbjorkman     puss ...

Av Linus Björkman - 3 december 2009 16:37


Ni missar väl för gudsskull inte Anna Ankas julkalender på aftonbladet.se ?????        LÄNGE LEVE ANNA ANKA! ...

Av Linus Björkman - 3 december 2009 16:27

Nu är den här, det som alla dumma svenskar väntar på... VINTERN! (eller som jag brukar säga istiden). Nu spelar det ingen roll hur mycket jävla kläder man tar på sig man håller ändå på att frysa ihjäl på morgonen.    Idag gick jag upp 2 timmar fö...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards