Direktlänk till inlägg 10 november 2009

Anna Anka och hennes vänner!

Av Linus Björkman - 10 november 2009 15:27


Nu äntligen händer det, i år slipper vi terroriseras utav Kalle "jävla" Anka och hans vänner, för tack vare tv3 har vi ett val i år!!


BABADADAAAAM


  


Anna Anka och hennes vänner ska visas på tv3, SAMTIDIGT som Kalle "jävla" Anka!

Lyckan är total här på min lilla ö. 


Idag var jag på en föreläsning med Lena Geijer. Fantastiskt inspirerande människa, hon lyckades

få något så tråkigt som akademisk genre i rapporter att bli jätte intressant, nu känner jag mig

jätte laddad för min praktik och observation nästa vecka, Tyresö here i come!


Idag har jag en annan kär vän som fyller år, Riitta-Liisa grattis grattis!


Åh sist men inte minst, diamondsforbreakfast de är visst heta, och de håller din mage varm!!! 

 
 
yummie mammie

yummie mammie

11 november 2009 12:59

Det är fan ett skämt, att den där människan ens får visas på tv! Anna Anka alltså, och på Jesu födelsedag tillpåköpet!
Fy!

http://diamondsforbreakfast

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linus Björkman - 21 december 2009 09:43

Först och främst vill jag säga att jag tycker att det är jätte sorgligt att Brittany Murphy har gått bort!   Sen hoppas jag att alla såg premiären av Anna Anka och hennes vänner igår! Fantastiskt program, igår fick Anna besök av en annan fantas...

Av Linus Björkman - 20 december 2009 19:06

Jaha då var det snö faaan igen, och inte lite!! Min studiekamrat kom inte ens ifrån sin lilla ö. Tre dagar var hon fast stackaren! Vi håller på att skriva en rapport i min grupp, vi sitter hela tiden och jobbar med den. Jag känner mig helt färdig...

Av Linus Björkman - 9 december 2009 09:03

www.filmtipset.se    mycket underhållande sida, för att se mina film tips, gå in på sidan mitt användarnamn är linusbjorkman     puss ...

Av Linus Björkman - 3 december 2009 16:37


Ni missar väl för gudsskull inte Anna Ankas julkalender på aftonbladet.se ?????        LÄNGE LEVE ANNA ANKA! ...

Av Linus Björkman - 3 december 2009 16:27

Nu är den här, det som alla dumma svenskar väntar på... VINTERN! (eller som jag brukar säga istiden). Nu spelar det ingen roll hur mycket jävla kläder man tar på sig man håller ändå på att frysa ihjäl på morgonen.    Idag gick jag upp 2 timmar fö...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards